Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Aktualności:

W razie problemow z forum pisac na gg:1003882

Autor Wątek: Kurs pilarz drwal za darmo?  (Przeczytany 2506 razy)

• kameleon1910
  • Gość
Kurs pilarz drwal za darmo?
« dnia: Styczeń 22, 2012, 09:14:03 pm »
Witam wszystkich forumowiczów. Od dłuższego czasu zastanawiałem się nad kursem pilarza gdyż bardzo to lubie jednak głównie z braku pieniędzy go nie zrobiłem. Jestem obecnie zarejestrowany jako bezrobotny w PUP (z zawodu jestem stolarzem od wakacji). Wyczytałem na internecie że PUP może sfinansować różne kursy więc się zastanawiam czy by nie złożyć wniosku w tym celu. Moje pytanie to czy któryś z was tak robił? czy trudno o takie sfinansowanie? czy warto czy lepiej uzbierać kase i zrobić samemu jednak co jak nie znajde pracy? tak jak teraz no i czy warto robić taki kurs? bo jedni mówią że nie ma roboty że marne pieniądze a słyszałem też że można całkiem sporo z tego wyciągnąć, że ciężka praca to wiem ale lubie to no a jak bym brał godziwe pieniądze za to co lubie robić no to by było git. Czekam na szczere odpowiedzi.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 02:00:00 am wysłana przez Guest »

forum pilarzy

Kurs pilarz drwal za darmo?
« dnia: Styczeń 22, 2012, 09:14:03 pm »

• Offline Chwoja
  • Zawodowiec
  • Użytkownik
  • Reputacja 17
    • www.logger-service.pl/
  • Posiadane Pilarki: Husqy: 460, 346xp, 346xpg, 560xpg, 395xp; Stihl: MS192T, MS440, HT131
  • Posiadane Wykaszarki: Husqy 128r; Stihl FS350; dmuch. SH86D
Re: Kurs pilarz drwal za darmo?
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 22, 2012, 10:05:28 pm »
Witaj
Ostatnio z finansowaniem szkoleń przez UP jest nie za ciekawie, rok temu obcięto bardzo znacząco budżety urzędów pracy i dostanie się na wymarzone szkolenie jest bardzo trudne. Tym niemniej skoro jesteś bezrobotny, wniosek możesz słożyć na pewno, najlepiej do samego naczelnika UP, o zorganizowanie szkolenia - jeden warunek - musisz umiejętnie uzasadnić żeby to przeszło.