Autor Wątek: Solo 642  (Przeczytany 5390 razy)

Offline kermit91

• Użytkownik
  • *
Solo 642
« dnia: Sierpień 01, 2015, 04:46:19 pm »
Witam, kupiłem pilarkę Solo 642 - nową u dealera, dopiero po fakcie znalazłem na tym forum info, że ta piła nie jest już produkowana, moja jak wynika z naklejki jest z 2010r - w jakich latach były produkowane te pilarki że jeszcze nowa była dostępna w sprzedaży? Następnie dowiedziałem się iż sprzęty Solo zmieniły importera - dostałem z pilarką kartę gwarancyjną firmy Extech, czy nie będzie w związku z tym ewentualnych problemów w razie W?
Za pilarkę zapłaciłem 899zł mam więc nadzieję, że nie był to zły wybór? Mało jest opinii w Internecie zarówno o marce Solo a o tym modelu to już w ogóle.
Zdarzyła się taka sytuacja, że pilnie potrzebowałem pilarki do usunięcia powalonego drzewa i wycięcia starej wiśni, pojechałem ją kupić licząc na poradę sprzedawcy bo nie znam się na takich sprzętach, ale koleś też mi za wiele nie pomógł bo z tych co miał polecał jakąś Shindaiwe za ok 1700pln a to Solo było po prostu najmocniejsze w cenie do 900, w tych pieniądzach miał jeszcze jakieś Echo 2.4km. Ogólnie pilarka nie jest zła, może trochę zbyt plastikowa, co miała zrobić zrobiła, myślę że na moje potrzeby będzie wystarczająca - w tym roku jesienią muszę wyciąć starą jabłoń a następnie na wiosnę ok 5m3 drzewa na opał, bo ogrzewam głównie węglem i mniej więcej tyle drewna rocznie kupuję, więc pilarka była mi tak średnio potrzebna, do tej pory drzewo ciąłem na cerkularce. Znajdzie się na forum użytkownik tej pilarki żeby się pochwalić ile ten model jest w stanie wytrzymać?

forum pilarzy

Solo 642
« dnia: Sierpień 01, 2015, 04:46:19 pm »

Offline Agart

• Moderator
  • Użytkownik
    • Solo 656
    • Solo 106B
  • Imię: Artur
Odp: Solo 642
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 02, 2015, 10:52:00 am »